Zavolejte nám
739 685 327

Časté dotazy

Objednání služeb kdykoli během dne

Vytvořte objednávku z pohodlí domova a v klidu. Veškeré služby je možné rychle objednat prostřednictvím online objednávkového formuláře.

Jak rychle od objednání proběhne realizace a zprovoznění služeb?

Instalaci včetně předvedení funkčnosti služeb provádíme do 2 dnů od závazné objednávky.

Slevy při platbách

Při závazku na 12 měsíců je poskytována sleva 25%. Více v našem ceníku.

Zasíláte faktury elektronicky?

Faktury - daňové doklady vystavujeme a zasíláme standardně bezplatně v elektronické podobě ve formě PDF souboru připojeného k elektronicky podepsané e-mailové zprávě. Tento způsob vystavování a zasílání faktur, jakož i jejich zpracování v účetní evidenci splňuje veškeré právní náležitosti ČR a směrnice EU.

Z jaké e-mailové adresy faktury zasíláme?

Všechny naše automaticky vystavené faktury odesíláme z adresy sedivec@svojnet.eu. Přestože se to většinou nestává, může se stát, že váš poštovní server nebo antispam tuto naši zprávu nesprávně označí jako spam a vy ji přehlédnete. Většina poštovních klientů však umožňuje určit adresy odesílatelů, jejichž pošta není považována za spam. Tyto e-maily jsou odesílány automaticky na e-mailovou adresu kontaktu pro fakturaci uvedeného ve smlouvě.

Jak mohu otevřít a vytisknout fakturu (PDF soubor)?

PDF dokument s fakturou lze zobrazit v prohlížeči Acrobat Reader verze 8 a vyšší, který lze bezplatně stáhnout přímo ze stránek jeho výrobce.

Jak je služba účtována?

Služba je účtována paušálně, na základě vystavené čtvrtletní faktury. Splatnost faktury je 14 dní. Faktury jsou standardně zasílány elektronicky e-mailem ve formátu PDF nebo poštou, většinou na začátku čtvrtletního období.

Jakým způsobem můžu platbu uhradit?

Trvalý příkaz je nejkomfortnější typ platby. Služba je fakturována se stále stejným variabilním symbolem, není tedy potřeba v průběhu doby jakkoli měnit nastavení v bance.

Poštovní poukázkou typu A - je nutno počítat jak s pracností (ruční vypsání poštovní poukázky), tak s časovou a finanční náročností. Navíc je u tohoto typu platby poměrně velké časové zpoždění od okamžiku odeslání platby až po reálné připsání platby na účet NWT a.s.

Co dělat když mi nedorazí faktura?

Kontaktuje prosím správce p. Petr Šedivec, 739 685 327, sedivec.petr@svojnet.eu

Informace k bezhotovostní platbě – příkazu k úhradě:

Číslo účtu Svojnet, s.r.o.: 402297329/0800
Částka: dle faktury
Konstantní symbol: 0308
Variabilní symbol: je uveden na každé faktuře

Je možné platit i přes SIPO?

Platba pomocí SIPO není možná.

Co dělat v případě poruchy?

Zkuste provést vypnutí a následné zapnutí routeru, který přijímá internet. Provádí se vytažením napájecího adaptéru z el. sítě a zapojením po 3 minutách zpět. V případě, že poté internet nefunguje nebo router vůbec nesvítí, kontaktujte nás na níže uvedená čísla.

Pro dotazy, připomínky nebo nahlášení poruchy můžete volat na naše linky zákaznické podpory:

Technická podpora (hot-line): 739 685 327 nebo 774 484 682.