Vytvořte objednávku z pohodlí domova a v klidu. Veškeré služby je možné rychle objednat prostřednictvím online objednávkového formuláře.
Instalaci včetně předvedení funkčnosti služeb provádíme do 2 dnů od závazné objednávky.
Při závazku na 12 měsíců je poskytována sleva 25%. Více v našem ceníku.
Faktury - daňové doklady vystavujeme a zasíláme standardně bezplatně v elektronické podobě ve formě PDF souboru připojeného k elektronicky podepsané e-mailové zprávě. Tento způsob vystavování a zasílání faktur, jakož i jejich zpracování v účetní evidenci splňuje veškeré právní náležitosti ČR a směrnice EU.
Všechny naše automaticky vystavené faktury odesíláme z adresy sedivec@svojnet.eu. Přestože se to většinou nestává, může se stát, že váš poštovní server nebo antispam tuto naši zprávu nesprávně označí jako spam a vy ji přehlédnete. Většina poštovních klientů však umožňuje určit adresy odesílatelů, jejichž pošta není považována za spam. Tyto e-maily jsou odesílány automaticky na e-mailovou adresu kontaktu pro fakturaci uvedeného ve smlouvě.
PDF dokument s fakturou lze zobrazit v prohlížeči Acrobat Reader verze 8 a vyšší, který lze bezplatně stáhnout přímo ze stránek jeho výrobce.
Služba je účtována paušálně, na základě vystavené čtvrtletní faktury. Splatnost faktury je 14 dní. Faktury jsou standardně zasílány elektronicky e-mailem ve formátu PDF nebo poštou, většinou na začátku čtvrtletního období.
Trvalý příkaz je nejkomfortnější typ platby. Služba je fakturována se stále stejným variabilním symbolem, není tedy potřeba v průběhu doby jakkoli měnit nastavení v bance.
Poštovní poukázkou typu A - je nutno počítat jak s pracností (ruční vypsání poštovní poukázky), tak s časovou a finanční náročností. Navíc je u tohoto typu platby poměrně velké časové zpoždění od okamžiku odeslání platby až po reálné připsání platby na účet NWT a.s.
Kontaktuje prosím správce p. Petr Šedivec, 739 685 327, sedivec.petr@svojnet.eu
Platba pomocí SIPO není možná.
Zkuste provést vypnutí a následné zapnutí routeru, který přijímá internet. Provádí se vytažením napájecího adaptéru z el. sítě a zapojením po 3 minutách zpět. V případě, že poté internet nefunguje nebo router vůbec nesvítí, kontaktujte nás na níže uvedená čísla.
Pro dotazy, připomínky nebo nahlášení poruchy můžete volat na naše linky zákaznické podpory:
Technická podpora (hot-line): 739 685 327 nebo 774 484 682.